Si iar

In terapie.

Mi-e frica.
Daca?
Poate?
Vreau sa stiu?
Ce inseamna de fapt?
Daca inseamna doar atat?
Nu e rau neaparat, nu e asa?
Poate daca imi dau voie dar nu stiu daca e bine sa o fac, dar ce e bine pana la urma si oare sunt eu in cpacitate sa hotarasc?

Frumusetea
E ceva trecator, e facuta sa te bucuri de ea, dar cand te acapareaza si orbeste, te transporta, mai e? Se transforma?

: Scrie cineva la un moment dat fara legaturi.

  Cred ca am sa ma indragostesc, e o hotarare, da. ii zic.
  Dar tu te indragostesti in fiecare zi, de o frunza, de o foaie de hartie, de un apus, de  o umbra, de un gand, de o carte, de cum cade lumina, de un fir de par, de poduri, de idei, de culori, de inteles, de minti, de suflete, de animale, de oameni, de viata si de tine si naiba mai stie de ce, deja ai hotarat. imi zice.
   Imi vars iubirea unde pot, unori am prea multa si nu stiu ce sa fac cu ea. Oamenii nu par sa fie un vas potrivit, desi aproape intotdeauna o primesc si se umple foarte frumos. ii zic.
  Nu e minunat sa daruiesti? intreaba.
  Ba da, dar ceea ce daruiesc eu ramane trecut cu vederea, neapreciat, neinteles, daca nu e material, cine are asemenea ochi sa vada ca au primit? intreb.
Ei cred ca nu au nimic, dar de fapt nu au cu ce sa vada. Iti dai seama ce tragedie? Sa ai atat de mult si nici sa nu stii? Sa iti traiesti viata vrand sa obtii ceea ce ai deja? cuget.
   Uneori cand cineva vede, e bine sa ii ajute si pe ceilalti sa inteleaga si sa vada, cei care nu vad. imi zice.
   Da, dar de unde atata altruism? intreb.
   Cred ca avem un izvor limitat. ma gandesc.
   Hai, bucura-te ca te-ai indragostit. Ia-ti frunza si apusul si lumina ta. Nu uita, totusi, sa le lasi sa plece cand nu mai au unde sa tina atata iubire. Tu oricum te indragostesti iar si iar si iar

si iar
si iar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu