Animus si vise

Caut din nou

Ceva ce nici eu nu stiu cum arata

Cum se simte


Sau poate stiu, dar

Nu mai conteaza

Acolo vorbeste eul launtric

Cautarea o fac cu celalalt

Eu


Ma regasesc in mine din nou

Ca si cum as face din umbre un ţel

Ca si cum as reprivi un film al amintirilor

Cu alt protagonist


Sau din lumini

Poate

Nu stiu


Tocmai asta e frumos la cautari

Angoasa

Frica de

Incertitudine/a de

Speranta de

Iubire/a de

Intelegere/a


Imaginatia imi joaca feste

Dar pare sa fie intotdeauna in

Favoarea mea

De obicei nu este

Imaginatia mea vrea sa ma convinga


Eu stiu, am invatat.

Frumosul meu este de obicei...


Uratul altora


Cand cautarea ajunge la final

Aia e o alta aventura

Nu e continuare

Nu e un final in sine

E o alta poveste cu inceputul ei


Dar nu una fericita neaparat


Tocmai de aia

Cautarile au farmecul lor

Pana se termina

Exista posibilitatea

Unei alte povesti cu promisiune

De fericire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu